Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Ogólne warunki gwarancji

GWARANCJA

  • Coldmaster Witold Morys zwany dalej Sprzedającym udziela gwarancji na zakupione w hurtowni urządzenia. Gwarancja na towar obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, począwszy od daty sprzedaży Produktu rozumianej jako data wystawienia Faktury. Na podstawie oddzielnych uzgodnień możliwe jest ustalenie innego terminu gwarancji.
  • Według decyzji Sprzedającego, Sprzedający zobowiązuje się naprawić lub wymienić produkty, które w Okresie Ważności Gwarancji zgodnie z badaniem Sprzedającego okażą się wadliwe wskutek niewłaściwej produkcji, projektu lub materiałów. Koszty demontażu i ponownego zainstalowania Produktu poniesione przez Kupującego nie będą zwracane.
  • Montażu i uruchomienia urządzeń chłodniczych musi dokonać wykwalifikowany instalator, który zobowiązany jest do sporządzenia protokołu uruchomienia urządzenia. Dokument powinien zawierać numer certyfikatu f-gaz wydawanego przez UDT, podpis, pieczątkę oraz warunki pracy urządzenia. W przypadku braku kompletnego protokołu gwarancja wygasa.
  • W przypadku wystąpienia wady Produktu w Okresie Ważności Gwarancji, produkt taki zostanie przesłany do Sprzedającego przez Kupującego, na koszt i ryzyko Kupującego, z opłaconym przewozem i ubezpieczeniem wraz z

- pismem wyjaśniającym powód przesłania Produktu

- protokołem usterki

- kopią karty gwarancyjnej i faktury

Produkt przesłany będzie bez zbędnego wyposażenia. Jedynie w przypadku sprężarek zostaną one przesłane z przynależnym osprzętem elektronicznym.

 

  • Jeśli roszczenie gwarancyjne będzie uzasadnione, Sprzedający zwróci naprawiony lub nowy Produkt w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwej części i przejmie wymienione części lub wadliwy Produkt. W przypadku konieczności zakupu wymienianych elementów od innych podmiotów gospodarczych lub sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, okres naprawy urządzenia może ulec przedłużeniu o czas oczekiwania na dostawę elementów do Sprzedającego.
  • Sprzedający może odmówić dokonania naprawy lub nieodpłatnej dostawy części zamiennych w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach z danymi na sprzęcie, naruszenia plomb, naniesienia poprawek lub skreśleń przez osoby nieupoważnione.
  • Gwarancja nie obejmuje
    • Wad instalacji chłodniczej, w której urządzenie zostało zamontowane, ani wynikłej z tego nieprawidłowej pracy zamontowanego urządzenia,
    • Uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów elksploatacyjnych,
    • Mechanicznych uszkodzeń urządzenia i wywołanych nimi awarii,
    • Wad i uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej, np. uderzenia pioruna, powodzi, korozji, przepięć sieci elektrycznej itp.,
    • Usterek spowodowanych samodzielnymi naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi,
    • Usterek wynikłych z użytkowania sprzętu niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń,
    • Urządzeń, w których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano, usunięto lub zatarto,
    • Nieprzestrzegania lub postępowania sprzecznego z instrukcja obsługi urządzenia.
  • Gwarancja nie obejmuje roszczeń Użytkownika końcowego wynikających ze złego doboru urządzenia.
  • Gwarancja wygasa, jeżeli w urządzeniu zostanie dokonana naprawa lub inna ingerencja w konstrukcję urządzenia przez osobę nieuprawnioną albo z wykorzystaniem nieoryginalnych części zamiennych bez uprzedniego uzgodnienia tego ze Sprzedającym.
  • Sprzedający nie odpowiada za straty i szkody powstałe w wyniku korzystania (lub braku możliwości korzystania) z wadliwie działającego lub uszkodzonego urządzenia.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium