
GWARANCJA
- Coldmaster Witold Morys zwany dalej Sprzedającym udziela gwarancji na zakupione w hurtowni urządzenia. Gwarancja na towar obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, począwszy od daty sprzedaży Produktu rozumianej jako data wystawienia Faktury. Na podstawie oddzielnych uzgodnień możliwe jest ustalenie innego terminu gwarancji.
- Według decyzji Sprzedającego, Sprzedający zobowiązuje się naprawić lub wymienić produkty, które w Okresie Ważności Gwarancji zgodnie z badaniem Sprzedającego okażą się wadliwe wskutek niewłaściwej produkcji, projektu lub materiałów. Koszty demontażu i ponownego zainstalowania Produktu poniesione przez Kupującego nie będą zwracane.
- Montażu i uruchomienia urządzeń chłodniczych musi dokonać wykwalifikowany instalator, który zobowiązany jest do sporządzenia protokołu uruchomienia urządzenia. Dokument powinien zawierać numer certyfikatu f-gaz wydawanego przez UDT, podpis, pieczątkę oraz warunki pracy urządzenia. W przypadku braku kompletnego protokołu gwarancja wygasa.
- W przypadku wystąpienia wady Produktu w Okresie Ważności Gwarancji, produkt taki zostanie przesłany do Sprzedającego przez Kupującego, na koszt i ryzyko Kupującego, z opłaconym przewozem i ubezpieczeniem wraz z
- pismem wyjaśniającym powód przesłania Produktu
- protokołem usterki
- kopią karty gwarancyjnej i faktury
Produkt przesłany będzie bez zbędnego wyposażenia. Jedynie w przypadku sprężarek zostaną one przesłane z przynależnym osprzętem elektronicznym.
- Jeśli roszczenie gwarancyjne będzie uzasadnione, Sprzedający zwróci naprawiony lub nowy Produkt w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwej części i przejmie wymienione części lub wadliwy Produkt. W przypadku konieczności zakupu wymienianych elementów od innych podmiotów gospodarczych lub sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, okres naprawy urządzenia może ulec przedłużeniu o czas oczekiwania na dostawę elementów do Sprzedającego.
- Sprzedający może odmówić dokonania naprawy lub nieodpłatnej dostawy części zamiennych w przypadku stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach z danymi na sprzęcie, naruszenia plomb, naniesienia poprawek lub skreśleń przez osoby nieupoważnione.
- Gwarancja nie obejmuje
- Wad instalacji chłodniczej, w której urządzenie zostało zamontowane, ani wynikłej z tego nieprawidłowej pracy zamontowanego urządzenia,
- Uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania, użycia niewłaściwych materiałów elksploatacyjnych,
- Mechanicznych uszkodzeń urządzenia i wywołanych nimi awarii,
- Wad i uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej, np. uderzenia pioruna, powodzi, korozji, przepięć sieci elektrycznej itp.,
- Usterek spowodowanych samodzielnymi naprawami, przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi,
- Usterek wynikłych z użytkowania sprzętu niesprawnego, powodującego powiększenie uszkodzeń,
- Urządzeń, w których Kartę Gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano, usunięto lub zatarto,
- Nieprzestrzegania lub postępowania sprzecznego z instrukcja obsługi urządzenia.
- Gwarancja nie obejmuje roszczeń Użytkownika końcowego wynikających ze złego doboru urządzenia.
- Gwarancja wygasa, jeżeli w urządzeniu zostanie dokonana naprawa lub inna ingerencja w konstrukcję urządzenia przez osobę nieuprawnioną albo z wykorzystaniem nieoryginalnych części zamiennych bez uprzedniego uzgodnienia tego ze Sprzedającym.
- Sprzedający nie odpowiada za straty i szkody powstałe w wyniku korzystania (lub braku możliwości korzystania) z wadliwie działającego lub uszkodzonego urządzenia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.